Notícies

L'Hospital General Universitari d'Elx celebra el ‘Dia del xiquet hospitalitzat’ amb regals i cartes

13/05/2025

L'Hospital General Universitari d'Elx celebra el ‘Dia del xiquet hospitalitzat’ amb regals i cartes

•    Cada xiquet/a hospitalitzat ha rebut detalls personalitzats 

Elx (13.05.25). Els xiquets i xiquetes hospitalitzats/as de l'Hospital General Universitari d'Elx (Pediatria i UCI Neonatal), i de l'Hospital de Dia de Pediatria d'Elx, han rebut un obsequi amb motiu del ‘Dia del xiquet hospitalitzat’ que té lloc hui. 

Els i les menors han rebut regals personalitzats, adaptats a la seua edat. A més, se'ls ha fet lliurament de cartes de suport i acompanyament, les quals han sigut redactades de manera individualitzada per a cada menor amb malaltia crònica amb l'objectiu que se senten més secundats i recordar-los que no estan solos en el seu procés. Els detalls que han acompanyat a les cartes també han sigut acuradament seleccionats per a reforçar este missatge de solidaritat i atenció.

xiquet amb la seua carta

Esta acció ha sigut possible gràcies a la Fundació per al Foment de la Investigació Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana (Fisabio), dependent de la Conselleria de Sanitat, que ha gestionat la donació dels regals. També a l'empresa Tempe, encarregada de la donació d'obsequis i de l'elaboració de les cartes a través del voluntariat del departament de Responsabilitat Social Corporativa de Tempe.

Tempe i Fisabio porten anys col·laborant perquè en esta data els més xicotets celebren el seu dia amb il·lusió.

xiqueta amb el seu present

La Direcció de l'Hospital ha mostrat el seu agraïment a Tempe per la seua col·laboració voluntària i desinteressada. Estes iniciatives contribuïxen a visibilitzar el ‘Dia del xiquet hospitalitzat’ i ajuden al fet que els més xicotets i xicotetes hagen passat un dia amé i divertit.

Compartir

Galeria d'imatges

L'Hospital General Universitari d'Elx celebra el ‘Dia del xiquet hospitalitzat’ amb regals i cartes